17 Ağu 2006

büyülü filmler

"3% Body Fat. 1% Brain Activity"

şu zoolander'ı her seyrettiğimde salak gibi gülme tutuyor beni. daha da fenası; geçende televizyon seyrederken ekrandan yansıyan kendi tipimi gördüm ve farkettim ki bu zoolander'ı baştan sona suratımda şapşal bir ifade ile seyrediyormuşum.

bazı filmler var dünya güzelleri. böyle büyüsü olan filmler. bu filmlerin iyi olmasına gerek yok. sizi kendisine bağlayan garip bir havaları var. üşenmedim size kendi büyülü filmler listemi hazırladım;

1 - The Adventures of Baron Munchausen (1988)
2 - Time Bandits (1981)
3 - Back to the Future (1985)
4 - Indiana Jones (1981)
5 - The Blues Brothers (1980)
6 - The Goonies (1985)
7 - Hababam Sınıfı (1975)
8 - Breakin' (1984)
9 - The Pink Panther (1963)

evet 9 tane. yarım kalmış hissi versin, gıcık etsin diye.

3 yorum:

petra cortes dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

farkıma varınız...

Adsız dedi ki...

7 tane olsaymış daha güzel olurmuş