17 Haz 2006

hey maykıl yandan kaykıl

bu da eskileri karıştırırken bulduğum bir yazım. bilmediği her şeye balıklama atlamaya meraklı, götü kurtlu kardeşlerime ibret olsun diye buraya yapıştırıyorum.

ilk ve son snowboard tecrübem;

snowboard, kariyerimin 10 dakikada tükendiği spor dalıdır. o 10 dakikada ömrümün 20 senesini tükettim. "hocaya ne para vereceğim, kendim öğrenirim" diyenlere tek tavsiyem var; önce durmayı sonra sağa sola dönmeyi öğrenin. ben yapmadım, 5 dakikada ışık hızına haiz oldum, 6. dakikada ise kayılacak alanın sonsuz olmadığını farkettim. işte o an altına sıçmak için en müsait zaman birimiydi.
snowboardu ayağımdan çıkarıp sağa sola atlayabilirmiyim diye bile düşündüm ama eşşoleşekler öyle bir dizayn etmişlerki milyon tane bağık cırtcırt..
bileklerimi kıvıramadığımı 35 takla atıp çam ağaçlarına girdiğimde farkettim.
ve snowboardla ilgili öğrenmem gereken 2. en önemli şeyi öğrendim; düşerken öne doğru düşmeyecekmişsin.
15 gün yürüyemedim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

cem benimle cikar misin?

Unknown dedi ki...

nalan, gönlümün baharı, neden olmasın. sen çık ben geliyorum.

Adsız dedi ki...

cem seni rüyamda gördüm.

Unknown dedi ki...

ah ne tesadüf bende seni gördüm, rüyamda "cem seni rüyamda gördüm" diyordun.

zynp dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

cem senin için öyle böyle diyorlar..,

Adsız dedi ki...

mehraba ben canan fransadan, turkceye ve yazmalisini kutu dur! pardon! bir sey sormak isterdim...
hey maykil yandan KAYKIL ne dir ??

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.