9 Şub 2008

Farketmez

Yol tarifi konusunda çok kötüyüm. Bu gün bir taksiye bindim ve gideceğim yerin tarifini yapmaya başladım;

- Şimdi Fenerbahçe Stadı'nın oradan gidiyorsun ya, hani Bağdat Caddesi'nin girişi var, yani çıkışı aslında ama bu taraftan girişi gibi oluyor, hani sahil tarafında orada bir yer var.. gerçi pek anlatamadım ama ???...
Taksici gayet sakin bir şekilde;
- Farketmezz...

Abi Aristoymuş meğersem, böyle dingin bir yaklaşım... İşin enteresan yanı; gideceğim yere de götürdü, ben anlatamadım ama o anladı, haha.

2 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

:):):)
bu anektod da beni taksici milletinin sorunlarını düşünmeye itti(!) adamların arabasına kim bilir ne çeşit insanlar biniyor ki böyle bir tarifi bile zorlanmadan anlayıp doğru yere götürebiliyorlar yolcuyu:)

stickman dedi ki...

bence tecrübeli taksiciler müşteri arabaya bindiği anda nereye gideceğini hissediyolar. evet, garip ama bi gerçek bu. gözlerinden anlıyolar.