5 Eki 2005

Muftafa

Rica edecem Mustafa Sandalet artık dans etmesin. Lütfen diyorum bak. Adam 32 kliptir aynı şekilde dans ediyor. Kimsede çıkıp "yeter ulan mustafa, hep aynı hareketler" demiyor. 10 sene önceki araba klibini seyredin aynı hareketleri ordada var. Sadece arkaplanlar değişiyor hehe.

- Çocuklar bu sefer alttan çekin, aynı figürler olduğu belli olmasın.
- Abi geçen klipte alttan çekmiştik zaten.
- Ozaman sağ çaprazdan alın
- Abi natalyalı klipte öyle çekmiştik, hani vücudu yağlayıp filan.
- Kafam karıştı, ayna getirin bana! biraz kendimi seyredeyim rahatlayayım.
- Yağlayalım mı abi?

Birde muzda mahsur kalanları kurtaran göthan özer var ki ona şimdi girmeyelim, yoksa yolumuzu kaybedebiliriz.

Öpüyorum gözlerinizden dünya güzelleri.

4 yorum:

hayvanatbahcesi dedi ki...

mustafa sandal Honda'nın Asimo'dan önce geliştirdiği modelmiş diye duymuştum, bi tek o hareketleri yapabiliyomuş, ee eski teknoloji...

zynp dedi ki...

hiiii :) yazacak bisi bulamadim

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Mustafa'yı da Göthanıda alacan, dökecen benzini, yakacan. Çıkarcan sucukları cız cız cızzzz...
Mustafa'nın daha kalorili yanacağını düşünüyorum kuruluktan dolayı.

Unknown dedi ki...

ahaha asimo 'yu kaçırmışım yahu. şahaneymiş.

atonica, yarmışsın bre mübarek.