29 Ağu 2005

eskiler

Bu, okuduğum ilkokulun bilinen bir hikayesiymiş. Ben koskoca adam olunca olaya şahit olan arkadaşlarımdan öğrendim:
Bir gün arkadaşlar bahçede otururken birisi "süperman geliyor açılıın" diye sırtına masa örtüsü bağlamış bir şekilde koşarak okulun merdivenlerinden aşağıya atlamış ve direk yere çakılmış. Ağız, burun dağılmış. Hemen hastaneye kaldırmışlar.
İlk duyduğumda baya güldüm, "kimmiş lan bu salak" diye sordum. Etrafımdakiler soruya biraz şaşırdılar. Çünkü "bu salak" benmişim ve hiç birşey hatırlamıyorum. Uzun süre inanmadım ama beni tanıyan herkes olayı onayladı, annem bile.
İşin ilginç yanı merdiven inmekten nefret ederim ve bir yerden atlarken süpermen fügürü yaparım.

6 yorum:

White dedi ki...

Lütfen kendini yalnız hissetme, bu olayın karbon kağıtla kopyası benim hatıra arşivinde de var.. Biraz farklı yalnız (o kadar kopya hatası olsun), benim hikayede benim "Süpermen" bisikletiyle merdivenden uçuyor (belki E.T. kırması bir etkilenmedir)ve aynısının tıpkısı hastanede bitiyor. Ve ne yazık ki sonra ve hala hatırlamıyor ayağına yatamıyo..

jonquille dedi ki...

olayın casper'lı versiyonu da mevcuttur. yalnız bu sefer merdivenden aşağı değil, hızla gelen bi motorsikletin önüne 'ben casperım, şimdi motorsiklet benim içimden geçecek' nidalarıyla atlanılmıştır.

çocuğa hafifçe dokunarak da olsa ani bi frenle motorsikleti durdurmayı beceren delikanlıya şükranlar.

azey dedi ki...

ulan amma guldurdun beni ha

JarusaLem dedi ki...

gerçekten yalnız değilsin. çenemdeki dikiş izleri supermanlik günlerimden kalmadır.

Adsız dedi ki...

Bir bayan olarak ben süperman'im diyerek kanepeler arası uçuş macerası yaşarken kaşımı yarmışlığım vardır. Soranlara kreşte oldu ayağım kaydı sandalyeye çarptım diyorum, aileyide örgütledim yalanlamasınlar beni diye :)

Adsız dedi ki...

pokemon vardı ya bir tane, 7. ci kattan atlamıştı. ölmemiş ama, ben öldü diye hatırlıyordum. ben de şemsiyesi paraşüt sanıp atlayan çocuktum ama ranzadan.