29 Ağu 2005

eskiler

Bu, okuduğum ilkokulun bilinen bir hikayesiymiş. Ben koskoca adam olunca olaya şahit olan arkadaşlarımdan öğrendim:
Bir gün arkadaşlar bahçede otururken birisi "süperman geliyor açılıın" diye sırtına masa örtüsü bağlamış bir şekilde koşarak okulun merdivenlerinden aşağıya atlamış ve direk yere çakılmış. Ağız, burun dağılmış. Hemen hastaneye kaldırmışlar.
İlk duyduğumda baya güldüm, "kimmiş lan bu salak" diye sordum. Etrafımdakiler soruya biraz şaşırdılar. Çünkü "bu salak" benmişim ve hiç birşey hatırlamıyorum. Uzun süre inanmadım ama beni tanıyan herkes olayı onayladı, annem bile.
İşin ilginç yanı merdiven inmekten nefret ederim ve bir yerden atlarken süpermen fügürü yaparım.

4 yorum:

jonquille dedi ki...

olayın casper'lı versiyonu da mevcuttur. yalnız bu sefer merdivenden aşağı değil, hızla gelen bi motorsikletin önüne 'ben casperım, şimdi motorsiklet benim içimden geçecek' nidalarıyla atlanılmıştır.

çocuğa hafifçe dokunarak da olsa ani bi frenle motorsikleti durdurmayı beceren delikanlıya şükranlar.

zynp dedi ki...

ulan amma guldurdun beni ha

Adsız dedi ki...

Bir bayan olarak ben süperman'im diyerek kanepeler arası uçuş macerası yaşarken kaşımı yarmışlığım vardır. Soranlara kreşte oldu ayağım kaydı sandalyeye çarptım diyorum, aileyide örgütledim yalanlamasınlar beni diye :)

Adsız dedi ki...

pokemon vardı ya bir tane, 7. ci kattan atlamıştı. ölmemiş ama, ben öldü diye hatırlıyordum. ben de şemsiyesi paraşüt sanıp atlayan çocuktum ama ranzadan.