22 Tem 2005

gayamp

Pembe bir winamp skini buldum, açtığım zaman masa üstünde ışıl ışıl parlıyor. Adını gayamp koydum.
Hazır gay demişken bence şu iskeletor kesinlikle gay'di, tek amacı he-man'le balayına çıkmakı. Hatta bana sorarsanız he-man'de gaydi ve tek amacı iskeletorun dikkatini çekmekti.
Ayrıca He-man'in Conan'ın metroseksüel versiyonu olduğunu biliyorsunuz değil mi? Bilmeyenler için mevzu şöyle; bir oyuncak firması Conan için oyuncak yapıyor. Ancak o sıralarda yayına giren conan filmini seyrediyorlar ve filmdeki kanı, wahşeti görüp oyuncağın çocuklara uygun olmadığını düşünüyorlar. Bunun üzerine karakterin saçını sarıya boyuyorlar, gay kıyafetler giydirip, gözlerine kalem çekiyorlar (haha) ve adını he-man koyuyorlar. Bizim gölgelerin metroseksüel adamı işte böyle doğuyor. Conan'ın bokunu yesin yani haha.
Bir ara she-la adında bir karakterde çıktı hatırlarsanız. O da sonradan ameliyet olup adını Memati olarak değiştirdi ve Kurtlar Vadisine katıldı haha.
İnanın bana bu garip yazının tek sebebi şu pembe gayamp ve masamdaki kahve. allahım neler diyorum ben.

Hiç yorum yok: